01:45 w nocy: za 15 minut rozpocznie się Twoje spotkanie…
W tym odcinku zastanawiamy się, kim właściwie jest eLearning developer i jak go umiejscowić w środowisku uczącym się. Pokazujemy developera jako osobę od wszystkiego i jako element większej układanki. analizując, który z tych modeli jest lepszy. Nie ma już “spijania z dziubków”, a w swoich stanowiskach pięknie się różnimy.
Wspominamy nasze pierwsze narzędzia, których używaliśmy do tworzenia eLearningu z wszystkimi ich mankamentami i te, z których korzystamy obecnie.
W wielu miejscach spod idealnej wizji, dobrze płatnej i stabilnej pracy, wychodzą jej cienie – nieprzespane noce, wymóg ciągłej zmiany kontekstu, tarcia i różne wizje projektu.
Czy w dzisiejszym świecie integracji treści wykorzystującej AI (http://www.wildfirelearning.co.uk), ten zawód ma jeszcze sens? Czy więcej w tym szans, czy zagrożeń dla developera?
Urodziłem się w małym mieście na Podkarpaciu, tam po raz pierwszy zmuszono mnie tego, żeby zdobyć formalne wykształcenie, chociaż wolałem social learning, zbieranie puszek po napojach i przesiadywanie godzinami przed komputerem w poszukiwaniu szybszej metody na wczytanie gry z kasety do swojego Commodore 64.