NA SKRÓTY
Piotr Peszko
+48 605 570 195
ppeszko@gmail.com

11. Moodle odczarowany, czyli jak uczyć społeczeństwo – Przemysław Stencel

11. Moodle odczarowany, czyli jak uczyć społeczeństwo – Przemysław Stencel

8 czerwca 2017

Moodle się i pracuj mówi stare przysłowie. Niektórzy go kochają, niektórzy nienawidzą, ale nikt nie jest w stanie zabrać mu pierwszeństwa wśród platform e-learningowych. Tuż po zakończeniu konferencji MoodleMoot rozmawialiśmy o tym jak wygląda sytuacja platformy Moodle: do czego się nadaje, do czego się nie nadaje i w jaki sposób można wykorzystać ją do wspierania pracy trenera.

Listen to „11. MOODLE ODCZAROWANY, CZYLI JAK UCZYĆ SPOŁECZNOŚCIOWO – PRZEMYSŁAW STENCEL” on Spreaker.

Przemek odpowiada na następujące pytania:

  • Od czego trener prowadzący szkolenia tradycyjne powinien zacząć? Co warto sobie uświadomić?
  • W jaki sposób Moodle może być przeciwwagą do społecznościowego uczenia na Facebooku?
  • Jak zbudować własną społeczność uczącą się?
  • Z jakich komponentów Moodle skorzystać, żeby wzbogacić swoje szkolenie tradycyjne?
  • Jak nadeksploatacja Moodle wpłynęła na jego postrzeganie?
  • Na czym polega nauczanie społecznościowe?
  • Gdzie szukać informacji na temat tego jak uczyć online?
PREZENTACJERobię

Linki do serwisów wymienionych w podkaście:

  • MoodleMoot – konferencja dotycząca tego jak uczyć online, nie tylko na moodle.
  • Edukacja-Online.pl – firma Przemka
  • moodlecloud.com – chmurowa wersja moodle, która pozwala za darmo zacząć przygodę z moodle.

Muzyka: SoundQ, Edycja Audio: Marcin Czyżuk

""
1
Previous
Next
o-autorze
Piotr PESZKO

Urodziłem się w małym mieście na Podkarpaciu, tam po raz pierwszy zmuszono mnie tego, żeby zdobyć formalne wykształcenie, chociaż wolałem social learning, zbieranie puszek po napojach i przesiadywanie godzinami przed komputerem w poszukiwaniu szybszej metody na wczytanie gry z kasety do swojego Commodore 64.