Srebro za grę edukacyjną
Po raz kolejny w moim życiu okazało się, że proste rozwiązania działają najlepiej i warto swoją pracę wykonywać po prostu solidnie, bo nawet nie wiecie kiedy Wasza praca może być doceniona.
Firma GetThere (jest częścią Sabre Holdings gdzie miałem przyjemność pracować) w sierpniu tego roku upubliczniła grę edukacyjną Travel Hero. Jest ona dedykowana osobom odpowiedzialnym za dokonywanie rezeracji i w bardzo grywalizacyjny sposób, uczy w jaki sposób jeszcze lepiej wykonywać swoją pracę. Jak być zgodnym z wewnętrznymi regulaminami, jak dokonywać najskuteczniejszych i najtańszych rezerwacji.
Travel Hero
Jest pierwszą grą wykorzystaną do edukowania użytkowników serwisów rezerwacyjnych. Idea jest bardzo prosta. Z perspektywy pierwszej osoby obserwujemy biurko, komupter i telefon specjalisty zajmującego się dokonywaniem rezerwacji lotów, hoteli, samochodów i pociągów. Naszym zadaniem jest szybkie i właściwe reagowanie na przychodzące e-maile, dzwoniące telefony i ludzi stojących za naszymi plecami. Oczywiście każda decyzja niesie za sobą konsekwencje w postaci dokonania (lub nie) jakiejś rezerwacji. Wszystko jest na punkty, a kończy się wyświetleniem ilości punktów i naszym miejscem w tabeli użytkowników.
Travel Weekly Magellan Award
Nagroda ta przyznawana jest najlepszym rozwiązaniom branży turystycznej. W tym roku we wszystkich kategoriach zgłoszono ponad 700 kandydatur, co pozwala mi twierdzić, że przyznanie srebrnej nagrody grze, którą wymyśliłem i zaprojektowałem jest powodem do zadowolenia.
Na końcu chciałem pogratulować Konradowi Pieprzycy i Joan Osborn za to, że projekt ujrzał światło dzienne. Mógł przecież umrzeć w szufladzie i nikt by po nim nie płakał.
Więcej informacji:
http://www.sabre.com/newsroom/getthere-wins-three-magellan-awards-from-travel-weekly/
http://www.businesstravelnews.com/Travel-Management/GetThere-Uses-Game-To-Teach-Booking-Savvy/
Urodziłem się w małym mieście na Podkarpaciu, tam po raz pierwszy zmuszono mnie tego, żeby zdobyć formalne wykształcenie, chociaż wolałem social learning, zbieranie puszek po napojach i przesiadywanie godzinami przed komputerem w poszukiwaniu szybszej metody na wczytanie gry z kasety do swojego Commodore 64.