
Odwrócona klasa (flipped classroom), czyli coś czego każdy nauczyciel powinien spróbować
22 listopada 2011
Idea jest prosta. Uczniowie uczą się w domu z materiałów multimedialnych przygotowanych przez prowadzącego (np. nagranej prezentacji, podcastu, ebook etc.) a na zajęciach praktycznych na uczelni, uzyskują od profesora odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące nowego materiału i mają okazję przećwiczyć go w praktyce napisał Bartłomiej Polakowski wskazując zalety i wady idei „odwróconej klasy”. Podczas EduCamp Media na ten sam temat wypowiadał się mój przyjaciel Anton Bollen (TechSmith).
Zapraszam do obejrzenia prezentacji
więcej prezentacji z educampa oraz specjalną ofertę nagrań dedykowanych edukacji znajdziesz na stronie edustudio.pl
zdjęcie: Some rights reserved by FUNKYAH
""
1
Piotr PESZKO
Urodziłem się w małym mieście na Podkarpaciu, tam po raz pierwszy zmuszono mnie tego, żeby zdobyć formalne wykształcenie, chociaż wolałem social learning, zbieranie puszek po napojach i przesiadywanie godzinami przed komputerem w poszukiwaniu szybszej metody na wczytanie gry z kasety do swojego Commodore 64.