eLearning okiem developera – W tym nowym sezonie, w kompletnie nowej formie, odpowiadamy (tak, jest nas dwóch) na pytanie, czy warto pójść w biznes elearningu u progu 2021 roku i jakich to wymaga cech charakteru i twardych umiejętności.
Znamy się z Michałem już na tyle długo i razem przepracowaliśmy tyle projektów, że przyszedł czas na zestawienie naszych podejść i perspektyw na tworzenie szkoleń, na coś w czym czujemy się dobrze, ale każdy z nas na swój specyficzny sposób. W tym nowym, dla mnie eksperymentalnym sezonie podkastu zdradzamy blaski i cienie developerskiej roboty, przedstawiamy rozwiązania stosowane w projektach, ale też pokazujemy te, które zupełnie się nie udały…
Do tej pory ukazały się:
- Czym zajmuje się developer w eLearningu, jak pracuje i jakich narzędzi używa?
- (Nie)zbędne umiejętności w pracy developera
O czym planujemy mówić w kolejnych odcinkach ?
- Gdzie szukać roboty? – Praca w korpo vs. praca jako freelancer
- Na czym zarabia developer, albo za co płacisz w projekcie eLearningowym?
- Jak zacząć pracę z narzędziem autorskim?
- Równanie projektu w…górę
- Fuckupy – Pułapki w wycenie i projekty, które się nie udają
- Polish your English, czyli voice w projekcie eLearningowym
- Praca nad projektem wielojęzycznym
- Gdzie “powiesić” swój projekt – LMS vs…
- Wychodzenie ze strefy komfortu – gdzie iść dalej ze swoim eLearningiem?
Urodziłem się w małym mieście na Podkarpaciu, tam po raz pierwszy zmuszono mnie tego, żeby zdobyć formalne wykształcenie, chociaż wolałem social learning, zbieranie puszek po napojach i przesiadywanie godzinami przed komputerem w poszukiwaniu szybszej metody na wczytanie gry z kasety do swojego Commodore 64.