Single Blog Title

This is a single blog caption
8
Cze

11. Moodle odczarowany, czyli jak uczyć społecznościowo – Przemysław Stencel

Listen to „Podcast 2EDU #11. Moodle odczarowany, czyli jak uczyć społecznościowo – Przemysław Stencel” on Spreaker.

Muzyka: SoundQ, Edycja Audio: Marcin Czyżuk

Moodle się i pracuj mówi stare przysłowie. Niektórzy go kochają, niektórzy nienawidzą, ale nikt nie jest w stanie zabrać mu pierwszeństwa wśród platform e-learningowych. Tuż po zakończeniu konferencji MoodleMoot rozmawialiśmy o tym jak wygląda sytuacja platformy Moodle: do czego się nadaje, do czego się nie nadaje i w jaki sposób można wykorzystać ją do wspierania pracy trenera.

Przemysław Stencel nie-praktykujący anglista i praktykujący moodler . Wdraża platformy e-learningowe w uczelniach, szkołach i firmach, tworzy kursy e-learningowe, szkoli e-nauczycieli. i prowadzo firmę Edukacja-Online.pl.

Przemek odpowiada na następujące pytania:

  • Od czego trener prowadzący szkolenia tradycyjne powinien zacząć? Co warto sobie uświadomić?
  • W jaki sposób Moodle może być przeciwwagą do społecznościowego uczenia na Facebooku?
  • Jak zbudować własną społeczność uczącą się?
  • Z jakich komponentów Moodle skorzystać, żeby wzbogacić swoje szkolenie tradycyjne?
  • Jak nadeksploatacja Moodle wpłynęła na jego postrzeganie?
  • Na czym polega nauczanie społecznościowe?
  • Gdzie szukać informacji na temat tego jak uczyć online?

 

Linki do serwisów wymienionych w podkaście:

  • MoodleMoot – konferencja dotycząca tego jak uczyć online, nie tylko na moodle.
  • Edukacja-Online.pl – firma Przemka
  • moodlecloud.com – chmurowa wersja moodle, która pozwala za darmo zacząć przygodę z moodle.

Podobało Ci się? Chcesz więcej?

Zostaw swój e-mail, bardzo chętnie przypomnę Ci o nowych treściach, a przy okazji dostaniesz e-booka o elearningu.

Poprzednie newslettery możesz znaleźć na stronie archiwum.

* indicates required