Single Blog Title

This is a single blog caption
13
Mar

Organizaje chronią swoich klientów przed kreatywnością

Weekendowa myśl autentyczna: Im organizacja większa tym bardziej chroni swoich klientów przed autentyczną kreatywnością zatrudnionych w niej twórców, wymyślaczy, projektantów i rozwiązywaczy problemów.

Jeśli ktoś stoi tuż obok kogoś kto akurat tworzy (np. muzykę) jesteś jedynie kilka milisekund od tworzenia i niemal natychmiast doceniasz kunszt, kreatywaność i przekaz doceniając również pomyłki i niedoskonałości, które potwierdzają autentyczność.

Im organizacja większa tym pomiędzy klientem, a osobą tworzącą coś, np. bliskie mi szkolenia (ale nie tylko) pojawia się szereg norm, regulacji, przetworników. Obraz docierający do końcowego klienta jest już tak przefiltrowany, że nie jest tym, co zostało stworzone.

How to make better #eLearning?

A post shared by Piotr Peszko (@peszor) on

Idź kurwa porozmawiaj z klientem!

Podobało Ci się? Chcesz więcej?

Zostaw swój e-mail, bardzo chętnie przypomnę Ci o nowych treściach, a przy okazji dostaniesz e-booka o elearningu.

Poprzednie newslettery możesz znaleźć na stronie archiwum.

* indicates required