Single Blog Title

This is a single blog caption
20
Paź

Jak promować swoją firmę na konferencji?

Jeśli promować to oczywiście skutecznie, ale czy można promować skutecznie, a jednoczenie nie wpychać ludziom w usta swoich ulotek i wizytówek? Dokładnie takie pytanie zadałem sobie przed konferencją SOAP, o której mam nadzieję napisać za kilka dni.

Co chcesz uzyskać?

To jest pierwsze pytanie, na które musisz sobie odpowiedzieć. Jeśli będziesz na konferencji i jest to konferencja z Twojej branży to zapewne większość ludzi ją zna, a jeśli nie to musisz zdziałać coś, żeby mieli ochotę się dowiedzieć sami. Żeby zaczęli zastanawiać się co znaczy to dziwne logo i kto za tym stoi. Jeśli taki jest Twój cel, to całkiem dobrym pomysłem jest wepchanie ludziom czegoś w usta.

Co lubisz mieć w ustach?

Nie szukaj dwuznaczności. Odpowiedz teraz sobie na pytanie: Co lubię mieć w ustach?, a teraz pomyśl z czym powinna się kojarzyć Twoja firma. ja chciałem być słodko przyjazny i odkładać się w biodrach (oraz pamięci) na kilka miesięcy. Dlatego postanowiłem zainwestować w promocję kilkaset złotych i poprosić o pomoc specjalistów od odkładania materiału biologicznego w biodrach. Zadzwoniłem do Cupcake Corner Bakery, firmę z filozofią brzmiącą następująco:

Wszystkie nasze wypieki i lody produkujemy codziennie rano, ręcznie, domowymi sposobami bez użycia jakichkolwiek gotowych półproduktów. Nasza polityka świeżości „Stay Fresh” gwarantuje każdemu klientowi Cupcake Corner najwyższej jakości, świeży produkt w unikalnych smakach.

która realizuje się tak:

12115424_509083009261772_5791436989126667762_n

 

12115552_509082929261780_5693944951730314547_n (1)

 

12079209_509083112595095_7306997194338988249_n

 

12105975_509082955928444_2094567797414851032_n

 

12122911_509083089261764_4340848044751198160_n

Czy możesz chcieć czegoś wiecej niż uśmiechnięte pyszczki chrupiące czerwonego ninję ?

Zdjęcia: Patryk Olczak 

Podobało Ci się? Chcesz więcej?

Zostaw swój e-mail, bardzo chętnie przypomnę Ci o nowych treściach, a przy okazji dostaniesz e-booka o elearningu.

Poprzednie newslettery możesz znaleźć na stronie archiwum.

* indicates required